Register for Free

Saturday, June 26, 2010

१५,०००/- जरिमाना

म भर्खर १६ बर्षको थिए , कक्षा ९ मा पढ्दै थिए । शनिवारको दिन म सँधै गोठालो जान्थे , किन भने शनिवार सबैजना घरमा ब्यस्त हुन्थे । एक दिनको कुरा हो , म गोठाला जाँदा खेरि एक जना मगरनी केटी पनि गएकी थिई । पहिला देखिनै देखेको तर त्यति धेरै बोलेको थिईन । हामी गोठालो जाँदा उसको भैसीले राँगा खोजेको रहेछ । मेरो राँगाले उसको भैसीलाई हाम्रै अगाडी लामो लाँडो निकालेर चिक्न थाल्यो । उसलाई लाज लागेछ र मुण्टो निहुराएर बसी रहि । अनि मैले सोधे “के भयो ? लाज लाग्यो हो?” उसले लजाउँदै “होईन” भनी । फेरि २-३ पटक जति चिकेको हेर्दा उसको पुतीबाट त पानी पो बग्न थाली सकेको रहेछ । मैले त्यती वास्ता गर्दिन थिए , किन भने म कहिले काँही चिकुवा फिल्म हेर्थे । त्यही भएर मलाई चाँहि सामान्य जस्तो लाग्थ्यो । त्यस पछि म चाँहि यसो मास्तिर गुलेली हान्न गाको त उसले त आफ्नो फ्रक खोली ओरी आफ्नो औला आफ्नै पुतीमा छिराउँदै रहिछ । मैले हेरि राखे , शायद उसले मैले हेरी रहेको देखेकी थिईन होला । एक छिन पछि म उसको छेउमा गए र “के गरेको?” भनेको त उ डराएर हतार हतार आफ्नो कपडा लगाउन थाली । अनि मैले भने “त्यो राँगा र भैसीले जस्तै गर्ने हो ?” उसले त सजिलै “हुन्छ” भनि । त्यस पछि मैले उसलाई चिक्न खोजेको त उसले मलाई “खै भैसी र राँगाले जस्तो गरेको?” अनि मैले भने “त्यही त गर्न लागेको नि ।” उसले भनि “राँगाले त पहिला भैसीको पुती चाटेको थियो ।“ मैले उसको कुरा बुझे र यसो पुती चाट्नलाई हेरेको त उसको पुती त बर्खाको हिलो बाटो जस्तो भएको रहेछ , पानी पानी । केही बेर उसको पुती चाटे र मेरो लाडो पनि चुस्न लगाए । मेरो लाडो चुसाउँदा मैले अलि बल गरेर ठेली दिएको त उ खोक्न थाली । “ल , अब चिकौ है त” भनेर उसलाई चिक्न थाले । पानी धेरै आयो भने त चिक्न पनि मजा हुने रहेछ । उसलाई मजाले चिके र चिक्दा चिक्दै मेरो फुँसी चाहि उसको मुखमा झारिदिए । मजाले “कति मिठो” भन्दै उसले फुँसी खान थाली । केहि बेर पछि “अब जाउँ” भन्दै भैसी र राँगा खोज्न थाल्यौ । हाम्रो राँगा र भैसीले छिमेकीको सबै धान खाईदेएर खत्तम पारेछ । मगरनीको पुती चिक्ने भएर फोकटमा १५,०००/- जरिमाना तिर्न पर्यो ।

No comments:

Post a Comment